Wednesday, July 25, 2012

Misi ramadhan 1433H...

Kalau sebelum2 ni misi hanya tinggal misi...azam hanya tinggal azam...tapi utk tahun ni ada beza buat diri ini...since saya dah jumpa so called solution utk masalah berat badan saya ni...maka saya tidak akan mengsia-siakan what I've started...

Alang2 dah banyak yg kecut..saya mengambil pendekatan alang2 nak kurus biar samapi kurus dan sihat..Hªªhªhªªhªªhªhªª ....kurus dan sihat 2 benda berbeza..tapi kalau ada yg kata "gemuk dan sihat" ini adalah mitos semata...mana mungkin LEMAK dalam badan tu SIHAT...takde penyakit mungkin benar...tapi anytime penyakit bleh dtg kalau dah GEMUK kan...

Saya tak nak susahkan org lain n diri sendiri..so amik initiative sendiri utk mulakan perubahan pada hari ini..jangan tunggu esok... 



Ramadhan kali ni adalah satu masa yg sesuai utk meneruskan my low-carbs diet dibantu oleh Herbalife Marvelous shake...harapkan ayam2 tu smua maybe tak cukup pengambilan protein kan...

Harap2 menjelangnya Syawal berat saya turun kepada 70kg...7kg to go insyaallah...kalau tak dapat pun 5kg pun cukup...janji penurunan yg sihat..bukan kehilangan otot mahupun air..biar lemak yang hilang...iAllah 18 August saya akan update apakah cita2 tinggal cita2 :))


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers