Sunday, February 3, 2013

My 1st 10km Run

Alhamdulillah i did it...im proud of myself i can do it...dah la aku tak berapa sihat batuk n demam..td masa sampai kat race event tu mcm berbelah bagi nak teruskan or tak teruskan...takut la jugak pengsan ke apa kan..

Tgk participant plak takde la ramai mana pon...yg ada mmg jenis marathoner smua nih..berdesup la tinggal aku nih kuikui..tp bila masuk je starting point tu tiba2 ada satu rasa yg 'I CAN DO IT NO MATTER WHAT'...so apa lagi teruskan je la..

Semangat membara saat kau ikat kemas tali kasutmu :)

Melawati 10km run...dalam berdebar ku gagahi jugak..my sis keep on supporting me..saya bawa bersama spirit dia ku gagahi jua cehh..kikiki.alhamdulillah cuaca pun redup je hari ni...tak de la panas sgt cuma terkilan skit dgn 'water station' yg sering kehabisan air..2 je pon water station nya every time aku sampai sampah je tinggal :( aku dahaga kot..aku bukan marathoner hanya pelari picisan :( kering dah air dalam badan ni oiiii..terpaksa telan air liur je la hahahaha..

The best thing is im not the last person yg sampai..ramai lahi kat belkang kuikui...in any running event ada 2 je aim aku..FINISH THE RUN @ I DONT WANT TO BE THE LAST PERSON ;)

I finished the 10k run in 1 h 33m ok la tu...takde la siput babi sangat siput sedut jew ;)

p/s :♥thanks to my sis for the spirit :')

YOU CAN DO IT TOO♥♥BELEIVE IT♥♥


NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers