Friday, July 27, 2012

After 40 days with atkins

Alhamdulillah...atkins tidak megecewakan saya....setiap minggu memberi perubahan ketara kepada saya...hari ni sebelum sahur saya timbang dah 76.7kg...alhamdulillah...

Saya akan make sure saya lebih membuat senaman weight lifting atau apa saja utk menambahkan muscle dalam tubuh...tak nak la menggeleber kan...so mmg kena bersenam k...sambil bakar lemak sambil bina otot ok...

I give myself 90days to change...saya tak nak changes dalam masa yg terlalu singkat...nanti body kita tak dapat terima perubahan tu....sbb tu saya selalau tekan kan...kita kena BERSENAM dan MINUM BANYAK AIR MASAK....ini mmg key point dia...jgn bangga sgt kalau berat turun mendadak...ianya membahayakan kesihatan sebenarnya...kita mingkin kehilangan banyak air dan otot...

​‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers