Sunday, July 1, 2012

Salah percaturan!!!

Pagi ni bangun timbang berat naik 300g...angkara kambin semalam kot...aku makan lamb chop untuk supper...mmg la weh...kan dah bgtau awal2 makan b4 8malam...dah aku g makan 10malam ni la bahana dia...

Bangun pagi ni terus kaji ingrediant lambchop aku smlm...marinate dia dah ok...yang tak ok cuma gravy dia tu...gravy kebiasaan akan dibuat dari tepung...uhhhhh...tapi 300g je naik kan...no worries...

So genaplah 14hari diet aku hari ni...Alhamdulillah....TQ Atkins n all the atkiners all over the world who keep on inspiring me....

Esok aku akan add another 2 weeks iAllah...sebab aku nak capai 75kg sebelum I go to next phase in Atkins...

P/s : Jom sapa nak DO IT WITH ME...14days challenge ;))


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers