Wednesday, June 27, 2012

Pening nak pilih makanan..

Ye saya pun seperti anda dipermulaan diet atkins...sehinggakan saya buat menu siap2 supaya senang kakak saya nak masakkan makanan utk saya...tp tu semua seminggu je...

Masuk minggu kedua, saya dah pandai makan kat kedai..dah tak ragu2 dgn atkins...apa yg saya tahu, dgn apa yg saya makan, as long as tak langgar rules atkins, berat saya mesti turun setiap kali saya timbang waktu pagi ;))

Pergi KFC saya order ayam original 2 ketul bahagian dada...kulit n tepung buang siap2 bagi my sis...side dishes semua my sis amik...habis dada 2 ketul mak ai kenyang weh...tak cukup 2 beli 4 takde masalah..

Kakak saya ajak breakfast McD weekend..takde masalah...sausage egg muffin...saya makan sausage+egg sahaja..roti buang tepi..seperti anak kecil tak makan roti kan..haaaaa stil boleh masuk mekdi kan...

Pergi pizzahut...saya order dia punye goleden chicken..satu pinggan semua saya punya...

Sapa kata atkins susah??? Setiap tempat uols pergi akan ada ayam,ikan,seafood,daging kan???? Takde yg serve nasi semata kan??? So what's the problem with atkins...

Make sure jgn gatai minum air gas, juice, air manis, air basuh tangan or air basuh kaki k..minum air masak sahaja ok ;)) sejuk ke panas ke tak kisah k..janji air masak bukan air mentah...


p/s: Jangan amalkan selalu...as we know fastfood bad for heath :))

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers