Tuesday, June 26, 2012

Atkins VS Herbalife

Saya dah amik Herbalife almost 1 year...hasil dia org yang lama tak tgk saya kata saya dah kurus...hurmmm kembang hidung sat...yes Herbalife really works but make sure kena sabar and always think positve...

Berat saya turun dalam 8kg masa saya amik HL secara serious...pastu bila dah ramai ckp sy kurus,mulalah kembang tak hengat, makan pun tak hengat...amik HL jarang2...so berat dah maintain...tak turun2..sampai la saya terbaca article about atkins ni dah teruja utk try...

So bagi memudahkan diet atkins saya, setiap hari breakfast saya akan ambil HL Strawberry/vanilla shake...bagi apa yg tubuh sy perlukan...then lunch n dinner saya akan ikut menu atkins diet...

Dan ini lah hasilnya :))) Alhamdulillah...yang penting kena disiplin, tahan nafsu, sentiasa berfikiran positive dan never give up...iAllah anda pon boleh berjaya dengan izin Allah


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers