Tuesday, June 19, 2012

Bermulanya AKINS DIET...

Saya bermula dengan ATKINS 18.06.12...terdetik rasa nak buat sesuatu yang menjamin hasil yang memberansangkan...

So everyday I will browse through any articles and blogs related to atkins diet ni..banyak sebenarnya fakta2 menarik tentang atkins...makin banyak saya baca, makin teruja saya utk memulakannya...

One day saya balik rumah, bgtau my sis I will go for atkins diet plak...my sis always support me walau ada yg mencemuh...sbb selalu gagal dipertengahan jalan kan..salah aku jugak sebenarnya..tak consistent..takde jati diri...tapi kali ni aku tak akan gagal lagi...

And alhamdulillah...setiap hari saya dapat lihat perbezaan itu..everytime naik weighing scale, saya hanya akan tersenyum ;)))

My sis mmg very supportive...sepanjang atkins diet dia sediakan makanan yg high protein n berkualiti utk saya...tq sis ;))

Korang pun boleh buat benda yang sama...baca banyak2 tentang atkins ni...bila dah betul2 faham mulakan perlahan2..iAllah...boleh berjaya ;))


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers