Wednesday, August 15, 2012

Turun berat tanpa produk??

Boleh je...mmg boleh sesangat turun berat tanpa produk..yang paling berkesan adalah Atkins Diet...ramai dah kawan2 yg berjaya dgn atkins...yang penting determination...beri masa 90 hari utk diri sendiri...jangan langgar pantang...perghhh sah2 mmg meletops korang...

Dah tu kenapa sy habiskan duit amik herbalife lagi kalau bleh kurus dgn atkins??? Jawapan dia mudah, Herbalife adalah 'makanan'...nutrisi lengkap...bukan utk kurus...saya tak tau lengkap ke pemakanan yg saya ambil...betul ke pyramid makanan saya...cukup ke protein, lemak, fiber etc yg saya ambil...hah sebb tu la saya amik HL..tak payah fikir dah cukup ke tak..tak payah penin kepala nak makan sayur...has been formularize utk saya..so shake2 n telan sahaja ;))

Kalau uols boleh sediakan makanan seimbang at home no hal k..still boleh kurus tanpa produk :))


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers