Thursday, August 9, 2012

Ambil herbalife sampai demam???

Wait wait wait syg2ku sekalian...jgn gelabah jangan risau jangan panic...kalau ada antara anda yg demam, loya, pening, nak muntah, sakit2 badan...tahniah buat anda...anda telah mengalami proses detoxification....badan anda mula merembeskan toksid dalam badan...sel2 baru akan mula di bina...teruskan ok...

Dulu saya amik HL after first bottle, demam teruk jugak la....g klinik kot2 melarat...Dr. Bagi ubat saya tak makan sgt pun...keep on minum teamix...alhamdulillah baik dan after that mmg susah sgt nak demam...kalau dulu sy mmg ratu demam...asal ada je penghuni rumah yg demam mmg CONFIRM saya akan demam...skrg tidak lagi..ni benar ok..bukan rekaan...sy tak akan ckp TIPU kalau melibatkan kesihatan...kita bleh beli bag 3K, fon 2K, kereta2 ratus2 ribu...tp ingat we can never buy health...

Rasai sendiri alami sendiri...kalau nak kata mahal mmg sangaatttttttt mahal..baik korang beli handbag kan...tp bila dah sakit baru kita mula rasa mahal ke murah kesihatan kita :)))

*Produk-produk ini tidak untuk tujuan mendiagnos, merawat, mengubat atau mengelak sebarang penyakit. Amalan nutrisi yang baik dan konsisten akan membantu organ-organ untuk berfungsi melawan penyakit secara semulajadi.

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

2 comments:

  1. Saya pun demam sehari lepas start ambil set herbalife.. Risau juga ni..
    Nak kata demam teruk pun tak juga.. Tapi tekak rasa tak selesa.. hidung sebelah tersumbat. suhu agak panas.. Tapi taklah sampai pening dan rasa nak terbaring je..
    Harap tak lama lah demam healing process ni..

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh ye...might be in detoxification phase :)

    ReplyDelete

A Better ME

LilySlim Diet days tickers