Sunday, August 26, 2012

Sedih pun ada :')

Anak buah saya tanya " sampai bila nana tak nak makan carbo, tak nak makan benda manis?" Saya jawab sampai saya kurus ;)

"Ala tak best la nana tak leh makan kek birthday kak long"...kesian plak aku dgr...budak2 mana faham sgt..tp slow2 aku cuba utk fahamkan dia...ye lah kalau aku dah makan benda2 manis 29 tahun, dia baru enjoy benda2 sedap 11 tahun kowt ;p

Sebelum tidur perbualan terakhir kami:

Betty : Berat nana sekrg berapa??
Me: 75kg
Betty : nana dah turun brp kg?
Me: 10kg
Betty: Good. Brapa lama?
Me: 2 bulan
Betty : Good. Nana aim berapa kg?
Me : 58kg.
Betty : Very good. I Know u can do it
Me : "terharu dalam hati"..

P/s : Never give up..akan sentiasa ada org yg akan support kita k..walau dia hanya anak kecil ;)


Love,
-karbie-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers