Tuesday, October 23, 2012

Nak jadi orang yg positive...

Ai mcm blog motivasi plak...bukan2 jgn risau..saya bukan pakar kaunseling jauh sekali pakar motivasi...tapi saya adalah orang yg sgt negative suatu masa dahulu...orang yg hangat2 taik ayam...orang yg berubah dalam satu jangka masa sahaja...orang yg mudah putus asa :)

Tapi bila saya decide utk berubah jadi orang yg positive, I've change my life...kalau orang lain boleh buat y saya tak boleh?? Apa loser sgt kah saya?? Wahhhh tu dia...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...kalau saya tak bleh berubah mmg sgt loser la...sbb dah ramai orang yg boleh berubah...just the matter of time je..bila cakap pasal masa kita kena ada rasa sabar...bila kena sabar jangan mudah putus asa...ada pahammm????

So apa lagi mai la berubah hari ini..tak payah tunggu esok...orang yang tangguh utk melakukan kebaikan tu pun dah dikira loser...wakakakaakak..tamau jadi loser kan???ACT NOW!!!!! U don't have to wait until tomorrow..the choice is urs :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers