Monday, October 1, 2012

I Love Herbalife!!!

Thank God pertemukan saya dgn Herbalife..tak pernah terfikir sebelum ni saya bleh fall in love with this product...mula2 saya ambil HL dulu perception saya sama mcm uols...Betul ke bleh kurus??? Ala mesti sama je mcm produk2 lain...ala mesti kurus kejap pastu gemuk balik...ala diet je la sendiri tak payah amik HL bleh kurus jugak...dan macam2 lagi...

Tapi first time saya jumpa my coach, I can feel that this product lain dari yang lain..my coach that time pun baru berkecimpung...so tak jelas lagi explaination dia..tapi dia selalu follow-up dgns aya..tanya makan apa..minum air berapa Litre and I feel ‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ for that...

1st 2 weeks saya ambil HL, me myself can feel the difference..saya mula jadi org yg health conscious...benda pertama saya ubah adalah minum air dalam kuantiti yang banyak...saya mula rasa sluar makin longgar..every week coach akan dtg timbang...slalu monitor makan apa..sentiasa bagi semangat...walau berat tak turun tapi berlaku shape-up...pinggang sluar makan mengecil...baju dari XL turun L...smua tu dalam masa 1.5 months sahaja..family terdekat perasan dgn changes...

And my first ever extravaganza was in Bangkok...saya ikut coach pergi extravaganza..tak tau apa pun extravagabza..smua org2 herbalife yang ceria,hyperactive, peramah, cool and they have all the positive attitude...macam2 cerita dari macam2 orang dan negara...mereka membawa product yg sama..cara mereka sama...USE,WEAR,TALK....they inspired me...ini bukan omong kosang...

Till today I'm still with herbalife..saya pengguna tegar..belum masuk phase business..insyaAllah one day...bila dah dapat tolong my family and friends I will move forward into biz ...pray for me ..

I LOVE HERBALIFE....


NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers