Tuesday, October 23, 2012

Bukan sebab herbalife kau kurus :)

Memanglah...sebab herbalife bukan ubat kurus...tp herbalife membantu aku utk kurus...mana nak cari nutrisi lengkap macam herbalife???aku bukan suka makan sayur buah segala bagai..so aku shake je la...m i get what my body need..apa susah kan..hehehe

Kau selalu masuk run sbb tu kau turun berat badan...memanglah herbalife mengajar aku menjadi org yang positive...herbalife mengajar aku menjaga kesihatan..herbalife mengajar aku menjadi orang tidak pernah putus asa...kamu juga boleh :)

Ala bosan la tak bleh makan mcD ke KFC ke Pizzahut ke Nandos ke Fridays ke...sapa kata??? Masih boleh makan semua tu..aku juga makan...itu kita panggil 'cheat day'...makan la apa yg kau rasa nak makan...craving for food..makan la sepuas hati...ambilalh sehari dalam seminggu @ 2 minggu utk dijadikan 'cheatday'..tak salah kan..kita juga manusia biasa..yg tak lari dari 'craving' ni..makan lah..apa masalahnya :)

Jadi orang yang positive dulu baru buat keputusan utk turunkan berat badan neh..it comes in package :)

INGAT HANYA ANDA YANG BOLLEH MERUBAH DIRI ANDA....


P/s : Saya juga masih berusaha..saya juga sering kalah..saya juga sedang bertarung...kita sama2 berubah neh...


NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers