Monday, September 3, 2012

Acaiberry

First of all saya nak mintak maaf banyak2 if what I'm gonna post ni adalah FITNAH...as we all knw, setiap product baru dipasaran orang akan kaji side effect dia dulukan sebelum keberkesanan dia..maklumlah pengguna semakin bijak nowadays...

Begitu juga saya dan kamu kan...ya ada antara kita pernah terbaca that acaiberry ni 'beracun' kan?? Saya pun ada jumpa article ni, tapi bila tanya pengguna acaiberry mereka menidakkan dakwaan itu...yang beracun tu yang lain..bukan yang mereka ambil ni...so maybe yang mereka ambil ni selamat lah... 



Keratan facebook di atas saya ambil dari fan page seorang doktor...symptom2 yang ditulis adalah apa yang sering 'pengamal' acaiberry hadapi...so adakah ianya benar??? Atau sengaja nak jatuhkan product ini?? Wallahualam...fikir2kan :)

P/s : Maafkan saya andai ada yang tersinggung...sekadar berkongsi sebelum terlambat..




NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers