Wednesday, September 4, 2013

Aloe concentrated

Aloe ni bagus utk bersihkan usus...tak tau la mcm mana dia bersih..macam clorox kot..hewhewhew...nak tau lebih lanjut bleh la google kebaikan aloe vera neh..kang cite lebih2 kata aku auta plak..hewhewhew...


Kawan kakak aku ada buasir...yang jenis susah nak berak..sekali berak sampai terkeluar apa ntah..siap ada darah lagi hah dalam toilet bowl..sewram weh...cant imagine...


Tapi alhamdulillah bila kakak aku bagi dia minum aloe ni dan dia amalkan selama 3 bulan dia dah tak berak berdarah..n benda tu dah tak keluar..n yg lagi best dia dah tak susah nak berak..


Kakak aku bukan senang nak puji sesuatu produk tapi kali ni dia yg dtg cite kat aku..aku dengar n share je la..hewhewhew..anak buah aku yg standard 6 pun pandai minum ni jugak..tu pun jenis susah berak jugak tu..


Sapa ada masalah cenggitu leh la try cari distributor herbalife terdekat..n dapatkan aloe ni dr mereka...kalau tak jumpa nak contact me pun bleh neh...

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers