Saturday, January 19, 2013

Its get easier

Its get easier because u get better...

My first running event was in 2010..terryfox...masa tu nak habiskan 2.4km serious rasa menyumpah je...mmg tak larat...mmg rasa this will be my last running event..walaupun banyak jalan dari lari tp rasa nak mati...

N now alhamdulillah.5km sudah menjadi sesuatu yg normal bg saya...if my sis ajak jogging petang2..utk tamatkan 5km mmg senang je rasa..tak rasa membebankan lansung..tak kisah berapa slow anda lari..atau jalan..tu bukan permasalahannya..kerana kita bukan nak jadi watson nyambek...ye ke nama dia cenggitu..belasah je..ala pelari pecut negara tu..*harap aku tak silap la*...ke perenang senanye dia tuh..kuikuikui


Bukan nak berbangga apa sy boleh buat...just to share with u...kalau kita keep on doing the things that kita rasa susah sgt dulu..lama2 benda tu jadi sebati dgn kita n kita akan rasa..oh tak rasa apa2 dah sebenarnya..hahahha..

So never give up...just do it. And i know u can do it...sbb saya adalah manusia yg selalu fikir "i cant do it"..selalu rasa lemah dan rendah diri...just because i had my heart surgery when i was 9...*dah lama kot*...tp sy suka guna alasan tu..u all jauh lagi kuat dari saya...jauh my friend...sungguh jauh...saya tak pernah terlibat dengan apa2 sukan sejak kecil..dengar sukan je menggelabah...bola mai kat i, i tgk je...takot kot nak pegang bola...lihatlah betapa bangku dan dungu aku sutu masa dulu...





Sedar tak sedar i did my 1st 28km walk when i was 29..so apa yg mustahil dalam hidup kita..come on guys...

NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers