Sunday, September 21, 2014

Inspirasi

Terima Kasih buat yang sering memberi inspirasi...yang pertama kali beri aku kekuatan utk berlari..terapkan keyakinan ku utk mula berlari dan terus berlari tanpa perlu banyak peduli...yang dulunya aku sering lemah tak punya kekuatan utk lakukan itu dan ini...terima kasih kerna sering meyakini...

Dari zaman sekolah hingga lepasan sekolah berganjak ke alam universiti aku sering merendah diri utk libatkan diri dalam apa jua acara sukan yg perlukan aku berlari...sehingga kakak ku berikan aku inspirasi saat dia mampu lakukan semua ini...

Maka buat mereka yg sebahtera..dengar kataku..mula...langkah pertama itu titik mula kita...usah peduli dengan kata manusia...bergaul dengan mereka yg punya cita cita...yg akan beri sumber kekuatan kepada kita..bukan melemahkan jiwa..ingat!! Saat sudah berjaya..sama sama bawa yang lain sama ya...usah bongkak angkuh dan sombong dgn kejayaan diri..teruskan memberi inspirasi moga kalian adalah sumber inspirasi yg lainnya..semakin tinggi ilmu jadilah yang semakin banyak membantu..bukan lebih 'membatu' seolah kamu semua tahu ;)


NEVER GIVE UP...YOU WILL NEVER WALK ALONE

No comments:

Post a Comment

A Better ME

LilySlim Diet days tickers